preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Non scholae sed vitae discimus. – Ne učimo za školu nego za život.

Logo škole

Logo Školskog športskog kluba

Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja.

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

 

 

 

 

 

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 567579
Ovaj mjesec: 1404
Ovaj tjedan: 447
Danas: 63
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Osvrt na treću mobilnost projekta "Think globally, act locally"
Autor: Mirjana Vranić Šušlje, 1. 11. 2023.

Od 25. do 28. rujna imala sam priliku putovati s učenicima u Iserlohn u Njemačku u Städtische  gdje se održala treća mobilnost projekta „Think globally, act locally¨. 

Veselio me sam odabir i sadržaj projekta pa i dojmovi ne mogu izostati.

Ovi oblici učenja su me potaknuli da u svoj predmet uvrstim što više aktivnosti i sadržaja koji povezuju održivi razvoj i ekologiju. Korisno iskustvo ovog projekta želim povezati putem aktivnog uključivanja u razne aktivnosti sa svojim razrednim odjelom tijekom cijele godine u obliku praktične nastave, izvanučioničke i terenske nastave. (Opširnije)


 

Prvi dan treće mobilnosti projekta "Think globally, act locally" započeli smo posjetom jednom od dva dijela Städtische Gesamtschule Iserlohn, Gerlingsenu. Nakon upoznavanja, obišli smo školu i školski vrt koji me se posebno dojmio zbog raznolikosti ukrasnog bilja, drveća, voća i povrća. Vodi se briga o kompostiranju, životu kukaca te izgledu samog prostora za odmor. Uslijedilo je uživanje u školskom koncertu. Često sam izmjenjivala dojmove sa svojim učenicima kako je važno povezati vanjski i unutarnji prostor, mjesto za učenje i odmor. Jedno od takvih aktivnosti bilo je u prostoru za kuhanje  u kojem se osim kupljenih namirnica koristilo i povrće iz školskog vrta. Uživala sam s učenicima u aktivnostima pripremanja i degustaciji  hrane.

Drugi dan mobilnosti projekta započeli smo aktivnim istraživanjem gradskih znamenitosti kroz zadane zadatke koje su pripremili učenici domaćini. Bio je to dinamičan i uzbudljiv spoj natjecanja i učenja o gradu. Pješačili smo prema drugom objektu Städtische Gesamtschule Iserlohn, Nussbergu. Tijekom pješačenja voljela sam s našim učenicima komentirati o sličnostima i razlikama održavanja gradskih ulica i zelenih površina. Bilo je predivno šetati ulicama okruženim zelenilom i dugim drvoredima.

Treći dan mobilnosti posjetili smo grad Münster, Prirodoslovni muzej i Zoološki vrt. Povezali smo prošlost, sadašnjost i budućnost koja nam je svima aktualna tema, a učenici su imali priliku puno naučiti na interaktivnim sadržajima te usporediti kako je planet izgledao nekad, a kako danas. Učenici su bili aktivni i zainteresirani. Da grad živi ekološki, vidjelo se na svakom koraku; vožnja biciklima, električni autobus, nema pretjerane košnje trave, poljoprivredne površine se stapaju sa urbanim...

Posljednji dan treće mobilnosti projekta "Think globally, act locally" u Njemačkoj bio je spoj učenja i rada u obliku radionica, međusobnog povezivanja  i suradnji. Posebno me ispunjavala aktivnost u školskom vrtu.

 Ovi oblici učenja su me potaknuli da u svoj predmet uvrstim što više aktivnosti i sadržaja koji povezuju održivi razvoj i ekologiju. Korisno iskustvo ovog projekta želim povezati putem aktivnog uključivanja u razne aktivnosti sa svojim razrednim odjelom tijekom cijele godine u obliku praktične nastave, izvanučioničke i terenske nastave.

Projekt mi je omogućio nove poglede na metode rada i međupredmetnu povezanost, učenje o projektima i projektnoj nastavi, komuniciranju na stranom jeziku i poticanje na učenje jezika. Bila je ovo nova prilika da se sva korisna iskustva prenesu u praksu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju